Roeivereniging Breda volwassenen

Wil je lid worden van de Roeivereniging Breda dan zijn de mogelijkheden:

1. Belangstellenden zonder roei-ervaring kunnen zich met onderstaand online formulier inschrijven als aspirant lid van Roeivereniging Breda. Voor onze nieuwe leden die nog niet eerder hebben geroeid organiseren we eenmaal per jaar een cursus, de z.g. Crew Class, hierin leer je de beginselen van het roeien en het sturen in een boot. Voor deze intensieve cursus wordt een, vooraf te betalen, eenmalige vergoeding van € 105,- gevraagd. Na ca 2,5 maand beslis je of je definitief lid wilt worden.
      Informatie over deze cursus en over het roeien bij onze vereniging, stuur dan een e-mail aan de instructiecommissaris, dat is Twan de Loos. E-mail adres: instructie@rvbreda.nl.
      Aanmelden graag via dit aanmeldformulier voor aspirant leden zonder roei-ervaring

2. Belangstellenden met roei-ervaring die zich willen aansluiten bij een ploeg is het raadzaam contact op te nemen met Nelly Nouwen: zij-instromer@roeiverenigingbreda.nl. Ook voor andere vragen betreffende lidmaatschap of instructie kun je bij haar terecht.
      Aanmelden graag via dit inschrijfformulier voor leden met roei-ervaring: aanmeldformulier lidmaatschap voor roeiers met roei-ervaring.