De laatste loodjes……

| secretaris |

Het einde van onze walkant verbouwing komt in zicht. Maar voordat het zover is moeten er nog een aantal werkzaamheden worden verricht, die het noodzakelijk maken dat de  vlotten bij de Henk van Heel loods verplaatst gaan worden naar het terrein van de buurman (Peter Adema). (zie foto) Daar wordt een andere vlotconstructie gerealiseerd met een hellingbaan en rijplaten. Vlotten zullen zo mogelijk gekoppeld gaan worden om voldoende vlotcapaciteit te behouden.

Dit betekent dat we iets verder moeten lopen met de boten, maar dat de tijdelijke ligplaatsen tot einde verbouwing gehandhaafd kunnen blijven. Begin week 27 (vanaf 1 juli) zal de aannemer beginnen met het plaatsen van golfwerende voorzieningen langs de damwand. Tevens zal damwand bij de Henk van Heel loods worden gesloten en afgelast.

Het plaatsen van de definitieve vlotconstructie met plateaus, trappen en hellingbanen zal vóór 30 augustus voltooid zijn. De Markregatta kan derhalve doorgaan!!! Nog even volhouden met elkaar, om daarna met volle teugen te kunnen genieten van onze prachtig verbouwde walkant.

Thom Rolf,  voorzitter