Geslaagde ALV woensdagavond 7 februari

| secretaris |

Dankzij een grote opkomst van ruim 80 leden hadden we afgelopen woensdag een zeer geslaagde algemene ledenvergadering: dank aan al die leden die in de gelegenheid waren om te komen. Even nagenieten van een paar hoogtepunten (ook voor de niet-aanwezigen!):

We werden ontvangen met een heus lustrumtaartje en verrast met een prachtige 3D-animatie van de toekomst van onze walkant! De jeugd presenteerde zich aan ons via een schitterende video!

Het bestuur heeft een vacature voor een sociëteits-commissaris (wie wil/wie durft !). Alle commissies zitten te springen om versterking door actieve leden: meld je aan, kies een job die bij je past! Natuurlijk heeft iedereen al kennis genomen van het Lustrum programma, maar nu werd het lustrum biertje geïntroduceerd: vanaf zaterdag 9 februari mét glas te koop aan de bar!

Er waren pittige discussies, zoals het hoort; alles in een goede sfeer. Een feitelijk verslag en alle gebundelde jaarverslagen kunnen jullie binnenkort tegemoet zien.