Geslaagde Lustrumtoertocht op Baldeneysee in Duitsland

| Marjorie van Geenhuizen |

Met een goed gevoel kijken we als Toercommissie met de deelnemers terug op de door ons georganiseerde Lustrumtoertocht naar Duitsland, van 31 mei t/m 2 juni. Door de weersomstandigheden en het vele water hebben we een aangepaste route geroeid. Dat was stroomopwaarts op de Ruhr nog best spannend, maar het ging helemaal goed!
Bijgaand een leuke Aftermovie, die gemaakt werd door Ellen Janssen: beelden zeggen meer dan woorden.

Onze gastheren en – dames van Ruderverein am Baldeneysee (RaB) waren uiterst gastvrij en hebben goed meegedacht om iedereen een fantastische ervaring mee te geven. Zulke tochten dragen zichtbaar bij aan meer verbinding tussen onze leden: er werden nieuwe vriendschappen gesloten en afspraken gemaakt om samen te gaan roeien. En daar deden we het voor!

Houd ook de nieuwe EasyAll (begin juli) in de gaten: daarin opgenomen vinden jullie bijdragen van Daan Van Grimbergen en Marius Aalders over hun beleving van deze tocht.