Afmelden lidmaatschap Roeivereniging Breda

We vinden het natuurlijk jammer, maar het kan zijn dat je besloten hebt je lidmaatschap bij de Roeivereniging Breda te beëindigen. Hieronder wat aandachtspunten om je opzegging probleemloos te laten verlopen.

• Leden kunnen alleen opzeggen met ingang van en voorafgaand aan een nieuw kalenderjaar.
  • De opzeggingen van leden moeten schriftelijk voor 15 november van het lopende kalenderjaar binnen zijn bij de ledenadministratie of bij het bestuur. Je kunt ook via de site opzeggen. Vul onderstaand formulier in en verstuur het. Let er op dat u een bevestiging ontvangt van uw online afmelding
  • Mocht u als aspirant-lid zich af willen melden dan dient u dat 14 dagen voordat het lidmaatschap ingaat schriftelijk te melden bij de ledenadministratie of het bestuur. Je kunt ook via de site opzeggen. Vul onderstaand formulier in en verstuur het. Let er op dat u een bevestiging ontvangt van uw online afmelding.

Alvast bedankt voor uw medewerking

divider_breda_logo