Meet & Greet De Nassaus van onze vloot vrijdag 23 februari 14.30 uur

| Roeicommissaris |

Zin in een leuk én leerzaam winters evenement op het droge, gebaseerd op de namen van onze boten?  Geen kou, niet nat worden, niks te soppen en geen inspanning….en speciaal voor ons bedacht!
Exclusief voor onze leden en partners biedt de Toercommissie in samenwerking met het Stedelijk Museum Breda een kennismaking met de beroemde en beruchte koninklijke figuren waar vele van onze boten naar genoemd zijn. Want wie waren eigenlijk: Oldilia van Salm-Mencia de Mendosa Y Fonseco-Machteld van Nassau-Willem Snickerrieme-Johanna van Polanen en al die anderen?  Bij deze op maat gemaakte rondleiding op de nieuwe grote Nassau tentoonstelling zullen we daar alles over horen. Soms met rode oortjes, maar zeker met verbazing vanuit het perspectief van nu.

Deelname is beperkt tot een groep van 15 personen, dus meld je snel aan via de link onderaan de tekst. De deelnamekosten bedragen € 8,– euro p.p. (excl. entree) vooraf te voldoen op rekeningnummer NL 21 RABO 0108930386 t.n.v. Roeivereniging Breda, onder vermelding Droge tocht 23-02.
Entree van het museum is niet inbegrepen, evenals consumpties bij ontvangst of nazit. Let op, er zijn verschillende kortingsregelingen van toepassing zoals o.a. Museum- of Vriendenloterijkaart (zie www. stedelijkmuseumbreda.nl).

Programma vrijdag 23 februari 2024
14.30 uur: ontvangst in museumcafé
15.00 uur: rondleiding
16.00 uur: nazit in museumcafé