Succesvolle 6k Ergometer race!

| Ilja Kok |

Ondanks de technische uitdagingen en het onvoorspelbare weer, heeft een aantal dappere roeiers een indrukwekkende prestatie geleverd tijdens hun 6 kilometer ergometer race. Johan, Marcel, Dirk en Linda hebben zichzelf overtroffen met hun doorzettingsvermogen en enthousiasme. Applaus voor iedereen!

Hoewel er geen officiële records zijn gebroken, was het resultaat toch verrassend. De spanning was voelbaar terwijl de roeiers zich vastbeten in de virtuele race. De adrenaline gierde door de ergometers, en het publiek moedigde hen aan.

En nu? Op naar de Ergo Wereldrecordpoging op 18 mei. Dit wordt een episch uur, waarop we geschiedenis gaan schrijven. Iedereen is uitgenodigd om mee te doen en samen een onvergetelijke prestatie neer te zetten. Let op: het is niet van belang hoe hard je roeit of welk tempo je roeit, het wordt een uurtje vol fun en met muziek. Aanmelden kan nog steeds via: lustrumergo@roeiverenigingbreda.nl. Zorg dat je erbij bent op 18 mei!