Clubwerk

Roeivereniging Breda is een vereniging die draait op vrijwilligers. Met elkaar maken we het roeien leuker en leer je snel veel mensen kennen. In het kader van „vele handen maken licht werk” verwachten we dat alle leden minimaal 15 uur Clubwerk uitvoeren.
Onderaan dit artikel staat de link naar het Inschrijven Clubwerk (wachtwoord). Door de clubwerktaak die je wenst te doen aan te vinken geef je je op voor Clubwerk.

Jouw inschrijving wordt doorgestuurd naar de vertegenwoordiger van de betreffende commissie. Deze neemt contact met je op over de exacte invulling en verdeling van de clubwerktaken binnen de betreffende commissie.

Voor vragen of opmerkingen over clubwerk kunt je mailen naar de clubwerkcommissie: clubwerk@rvbreda.nl

Inschrijven clubwerk via de ledenmodule van All-United (wachtwoord).