inschrijfformulier wedstrijden Roeivereniging Breda

De uiterste inschrijfdatum per wedstrijd wordt vermeld bij de wedstrijd in de kalender op de website. In ieder geval is deze altijd 2 kalenderdagen vóór de sluiting van de inschrijftermijn van de wedstrijd in het KNRB-inschrijfprogramma.
wedstrijd
Invalid Input

wedstrijd die niet op bovenstaande kalender staat

naam inschrijver(*)
vul aub je naam in niet zijnde de ploegnaam, maar de naam van de inschrijver.

vul aub je e-mailadres in

ploegnaam indien gewenst

boottype

categorie

voorkeur boot

boeg

roei(st)er 2

roei(st)er 3

roei(st)er 4

roei(st)er 5

roei(st)er 6

roei(st)er 7

slag

stuur
Invalid Input

ploegleden die niet op bovenstaande lijst staan met vermelding vereniging en geboortejaar

Wedstrijdcontract

Bij deze verklaar ik dat alle roeiers én stuurman/-vrouw beschikken over een geldig KNRB Wedstrijdcontract en ik begrijp dat als dat niet zo is, wij niet ingeschreven worden voor de wedstrijd.(http://www.rvbreda.nl/commissies/wedstrijden/644-verleng-je-wedstrijdcontract-nu-online)
Wil je of iemand uit jouw ploeg de botenwagen trekken?(*)

naam chauffeur

opmerkingen
Invalid Input

Je ontvangt per ploeg een factuur, die binnen 14 dagen moet worden betaald. Als er een wedstrijd contant betaald moet worden, ontvang je alleen een factuur voor de transportkosten. De contactpersoon is de slag van de ploeg en is ons aanspreekpunt en ontvangt de rekening. Hij of zij zorgt dat er bij het op- en afladen de ploeg aanwezig is. Het afladen en weer opriggeren van de gebruikte boten gebeurt zo snel mogelijk en is in ieder geval gedaan de dag nadat de botenwagen weer terug is. Op deze manier kunnen we ons materiaal optimaal gebruiken.
Alle velden met een * zijn verplichte velden Mocht je na het insturen een blanco pagina zien, geef dit dan door aan: brs@rvbreda.nl