Samenwerken

Roeiclinic

Een roeiclinic is een uitstekende manier om van een bedrijfsuitje een sportieve teambuildingsactiviteit te maken.

Ervaren roei-instructeurs nemen je op een aanstekelijke manier mee ‘in de boot’. Iedereen maakt kennis met de beginselen van het roeien. In de boot leer je elkaars bewegingen aan te voelen en samen te werken. Als afsluiter kun je borrelen en/of dineren met een prachtig uitzicht op het roeiwater.

Programma

Het programma tijdens de roeiclinic kan er als volgt uitzien (afhankelijk van je voorkeur):

•   Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
  •   ‘Droog-roeien’ op ergometers (indoor roeimachines), om de basisvaardigheden te oefenen
  •   Rondleiding in het botenhuis met interessante weetjes over de vloot
  •    Roeien in 5 persoonsboten, waarvan 2 ervaren leden van onze vereniging (stuur en voorroeier)
  •    Op het water kunnen we afsluiten met wedstrijdjes tussen de verschillende ploegen
  •    Volgboot met cameraman legt de roeiverrichtingen vast
  •    Borrel en/of barbecue, sushi of andere maaltijd met prachtig uitzicht op het water. (Op een groot scherm wordt een compilatie van de roeiverrichtingen getoond)

De gehele roeiclinic wordt begeleid door enthousiaste leden. Onze vereniging ligt op een prachtige locatie in Terheijden (bij Breda), waar wij je graag verwelkomen.

Wanneer

Roeiclinics worden georganiseerd van april tot en met oktober.

Aantal personen

12 tot maximaal 24

Prijzen

• Voor het gebruik van materiaal, de verenigingsfaciliteiten en voor de inzet van 10 vrijwilligers rekenen we een basistarief van € 450,00 + € 35,00 per deelnemer
  • Drankjes en lekkers tegen gereduceerde verenigingsprijzen
  • Maaltijd naar keuze, betaal je rechtstreeks aan onze cateraar.

divider_breda_logo